Popis produktu
Parametry produktu
Parametry produktu
Popis produktu
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power.
Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro leteckýa kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu.
Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly.Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero"zdarma"- nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů.
Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali sníženésedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm.
SPECIFIKACE:
RÁM
Tarmac SL6, FACT 10r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDNÍ KOLO
Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24h
ZADNÍ KOLO
Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24h
DUŠE
Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mmZADNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
KLIKY
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed, 52/36T
STŘED
Praxis, BB30 for Shimano
ŘAZENÍ
Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
ShimanoUltegra Di2 R8050, GS medium cage
KAZETA
Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 11-speed
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ŘÍDÍTKA
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
OMOTÁVKA
Roubaix S-Wrap
PŘEDSTAVEC
Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
SEDLO
Body Geometry Power Expert, Hollow Titanium rails
SEDLOVKA
S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset
OBJÍMKA
Tarmac SL6 clamp assembly
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Produkt zatím nemá žádné recenze.