Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v LYPO.cz
Velice kvalitní osazení v této cenové kategorii
, zakoupeno v SPORTILO.cz
- příznivá cena, kvalitní komponenty
zatím málo najeto pro podrobnější posouzení
Parametry produktu
Popis produktu
LEADER FOX Paradox 2013
Krosové kolo vybavené kvalitními komponenty od firmy Shimano a kvalitní odpruženou vidlicí.Krosové kolo s touto výbavou je určené pro náročné cyklisty,ale i na výlety s rodinami.Krosové kolo díky většímu průměru kol,upravené geometrii a vzpřímenějšímu posedu, je nejen rychlé, ale především komfortní.Všechny modely značky Leader fox se montují v české republice,v nové montážní hale v Českých Budějovicích
RÁM
DURAL 6061,DOUBLE BUTTED
VIDLICE
RST VOGUE AIR-RL,ROCK SHOCK REBA,ZDVIH:100mm:75mm,ZAMYKÁNÍ NA ŘIDÍTKÁCH
HLAVOVÉ SLOŽENÍ
INTEGROVANÉ 1-1/8"
PŘEDSTAVEC
TRUVATIV STYLO
ŘIDÍTKA
TRUVATIV STYLO 620mm
NOSNOST
120 kg
Př.NÁBOJ
SHIMANO DEORE
Za.NÁBOJ
SHIMANO DEORE
RÁFKY
RÁFEK 28"
PLÁŠŤ
SCHWALBE LITTLE BIG BEN RaceGuard,40-622
Př.BRZDA
SHIMANO HYDRAULICKÉ M395
Za.BRZDA
SHIMANO HYDRAULICKÉ M395
ROTOR
SHIMANO RT30 464mm
PŘEVODNÍK
SHIMANO T551,48-36-26T,175mm
ŘETĚZ
KMC X10
PŘEHAZOVAČKA
SHIMANO DEORE XT 10 SPEED
PASTOREK
SHIMANO HG62,10 SPEED 11-13-15-17-19-21-23-26-30-34T
PŘESMYKAČ
SHIMANO DEORE
ŘAZENÍ
SHIMANO DEORE SLX,10 SPEED
ŘAZENÍ
SHIMANO DEORE SLX,3 SPEED
SEDLOVKA
TRUVATIV STYLO D:31,6mm, L:350mm
SEDLO
SELLE SAN MARCO ELBA ARROWHEAD
PEDAL
DURAL
HMOTNOST
13,1 kg
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- sedlo
- brzdy
- přehazovačka
- vzhled
- přijatelná cena
- zatim nic
můžu jen doporučit
- všechno
- nic
Spokojenost :D
, zakoupeno v LYPO.cz
Velice kvalitní osazení v této cenové kategorii
, zakoupeno v SPORTILO.cz
- příznivá cena, kvalitní komponenty
zatím málo najeto pro podrobnější posouzení
- design zaujal spoustu lidí když někde stálo
DOPLNĚNÍ PŘEDCHOZÍ RECENZE (od "Jirka")
- řadit se nemusí palec-ukazováček, ale jde to i obě páčky palcem od sebe, jak je možná někdo zvyklej z SRAMů
- na sedátko jsem si zvykl a měnit je nebudu
- občas mi chybí rohy nebo širší gripy, ruce musí být pořád skoro stejně
- za měsíc najeto 500 km, silnice, polňačky, les přes kořeny a kamení, jen ne těžší terén, žádný větší problém, prvně byl málo dotaženej přední rychloupínák, takže když to dostalo ránu, trošku se to pohlo a přibržďovala přední brzda...seřídit brzdu bylo dycky práce tak do dvou minut, po dotažení rychloupínáku už nebyl problém...
- od 500 km přehazovačka špatně přehazuje na těžší převod, teď po 70 km sem si na to našel čas, stačilo nepatrně povolit lanko, práce na 15 sekund, teď přehazuje okamžitě
Pokud vybíráte krosové kolo, pro inspiraci 5 mezi kterými jsem vybíral
Leader Fox Paradox
Merida Crossway 500D
4Ever Compact Disc
Kellys Exquisite Disc
GT Transeo 1.0- Deore XT přehazovačka s technologií pro stabilizaci řetězu
- Vzduchová vidlice s Remote Lockoutem a Reboundem
- Design
- Kotoučové brzy, i když takový základ v hydraulických
- Sedlo
- Gripy
- Sedlo
- Gripy
Kolo je docela lehké a snadno zrychluje. Na svých 183 cm jsem koupil 21" rám, posez mi vyhovuje vzhledem k tomu, že jsem vybíral spíš na klidné vyjížďky než kdovíjaké dovádění, ale kolo působí docela sportovně a na nějakou srandu bych na stejnou výšku doporučil 19". ( u mě na 21" rámu sedlovka je z rámu vytažená necelých 20 cm, sedátko ve výši řídítek).
Dobře se podívejte na geometrii, každému vyhovuje něco jiného a za některé rozměry u té 21" rámu se nestydí ani 22" od jiných výrobců.
Sedlo je příjemně měkké, pěkně tlumí nerovnosti a vzhledem k otvoru uprostřed nepříjemně netlačí - naopak na můj v kus je příliš široké jak vzadu tak v předu, při šlapání ze sedla mě tlačí zezadu do stehen, nebo když se posunu zevnitř tlačí široká špička sedla, asi vyměním, možná budete muset taky.
Gripy jsou dobře tvarované, ale bez rukavic s trochu spocenýma rukama dost kloužou, navíc je na nich poměrně málo místa na nějaké přehmatávání na delší cestu,ale sedlo i gripy se dají vyměnit.
Řazení sice funguje perfektně, ale při řazení používáte palec a ukazováček, tzn, že když řadíte, už nemůžete mít ukazováček zároveň na brzdě. To bych řekl vzhledem k tomu, že většinou s tím budete jezdit na silnici případně nějaké ucházející polňačce tak nevadí, ale už když vyrazíte do nějakého lehčího terénu, může to někomu vadit.
Diskové brzdy prvních pár zabrždění (asi 20) nic moc, pak si to "sedne" a brzdí výborně. Síla brždění se dávkuje velice snadno a přestože na brždění stačí ukazováčky, na páčkách je dost místa pro ty, kdo jsou zvyklí brzdit dvěma prsty na každé straně.
Pláště mají po stranách reflexní pruhy, na silnici sedí super, ale myslím že je stačí vidět a bude vám jasné, že v terénu toho moc neprojedou.
Přední vidlice je poměrně strmá, na to, že je to krosové kolo. Poznat to je hlavně v zatáčkách a na nerovnostech - zatáčí se perfektně, směr jde měnit rychle i v malých rychlostech, na nerovnostech o něco málo víc má tendenci s řídítkama házet do stran než některé krosy, ale nic co by vadilo. Vzduchová vidlice tlumí perfektně, zdvih je na kros řekl bych dostatečný.- design
- lakovani
- komponenty
- ram
- zatim zadne
Chtel jsem krosove kolo a hodne jsem vahal, ktere. Nakonec jsem se rozhodl srdcem pro Paradox 2013. Hodne tomu pomohl design. A jsem naprosto spokojenej.