Kross Esker 4.0 2021
Popis produktu
Parametry produktu
Parametry produktu
Popis produktu
KROSS ESKER 4.0
Kolo z oceli je klasika a podle našeho názoru jeden z nejlepších materiálů pro výrobu jedinečných gravel biků. To je důvod, proč jsme gravel KROSS Esker 4.0 vytvořili pro všechny, kteří hledají něco trvalého a především stylového. A mimochodem, bikepacking to není jen dočasná móda, ale stav mysli. KROSS Esker 4.0 byl vytvořen, aby vám bezpečně a pohodlně pomohl dosáhnout cíle. Bez ohledu na to, zda se jedná o cílovou čáru závodu, jako je Wisła 1200, nebo jen obyčejné dobrodružství do neznáma.
KROSS Esker 4.0 v roce 2021 je pokračováním myšlenky, která nás vedla při navrhování předchozích modelů tohoto expedičního kola. Jedná se o nový, odolnější lak a promyšlený pohon. Vylepšili jsme také mnoho malých, neviditelných detailů, které zlepší váš jízdní komfort na jakémkoli typu povrchu. Jsme si jisti, že nová verze tohoto kola bude stejně - ne-li - zábavnější než předchozí ročníky.
Pryč od civilizace
Když jsme začali projektovat tento model, našim cílem bylo vytvoření klasiky, která se nebojí moderních řešení. Proto jsme vybrali ocel Cro-Mo pro postavení rámu a vidlice. Tato surovina umožňuje mnohem lepší tlumení vibrací. Ocel, díky své pevnosti a odolnosti vůči poškození, nám umožnila namontovat množství montážních otvorů na láhev na vodu, nosič nebo brašny. Mohou být umístěny téměř kdekoli na rámu nebo vidlici. Nemusíte se obávat poškození rámu, který jsme namalovali stylovou khaki barvou. Pro zajištění trvanlivosti laku jsme se rozhodli pro práškové lakování.
Osvědčené příslušenství
Jako příslušenství jsme použili silniční skupinu Shimano Tiagra v KROSS ESKER, doplněnou mechanickými kotoučovými brzdami TRP Spyre-C. Také jsme se rozhodli použít kliku FSA Omega s ložisky vnější středové podpory, abychom usnadnili údržbu pohonu a ještě efektivněji přenesli vaši sílu do pohonu. Kotoučové brzdy TRP Spyre-C zajišťují krátkou brzdnou dráhu a díky mechanické konstrukci třmenu, v případě poruchy na silnici, vyžadovaný servis zde není složitý. Pro výrobu kol jsme zvolili 28 palcové ráfky WTB ASYM, které jsme zvolili na Shimano Deore M6000. Ráfky jsou přizpůsobeny bezdušovému systému tubeless. Pneumatiky WTB Resolute s šířkou 42 milimetrů. Za pohodlnou jízdu i na nejdelších trasách je odpovědné sedlo WTB Sport Volt.
Technické informace:
Rám a vidliče
FINÁLNÍ LAK
POŁYSK
RÁM
OCEL
VIDLICE
CROMO STEEL
ZDVIH
BRAK
TLUMIČ
BRAK
ROZMĚRY TLUMIČE
BRAK
Pohon
PŘESMYKAČ
SHIMANO TIAGRA 4700
MĚNIČ
SHIMANO TIAGRA 4700
PŘEHAZOVAČKA
SHIMANO TIAGRA 4700
KLIKY
FSA OMEGA
PŘEVODNÍKY 46T-36T/ (S- 172,5MM, M- 172,5MM, L- 175MM, XL- 175MM)
KAZETA / VOLNOBĚŽKA
SHIMANO HG500
ROZSAH KAZETY 11-34T
POČET PŘEVODŮ 20
STŘED
FSA MEGAEXO BB-4000
ŘETĚZ
SHIMANO HG54
Kola
NÁBOJ PŘEDNÍ
SHIMANO DEORE M6000
NÁBOJ ZADNÍ
SHIMANO DEORE M6000
RÁFKY
WTB ASYM IP23 TCS
PNEUMATIKY
WTB RESOLUTE 700X42C COMP
SZPRYCHY
SAPIM
NYPLE
MOSIĘŻNE
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA
TRP SPYRE-C
ZADNÍ BRZDA
TRP SPYRE-C
BRZDOVÉ PÁČKY
SHIMANO TIAGRA 4700
BRZDOVÉ KOTOUČE
SHIMANO RT30 (160)
Komponenty
ŘÍDÍTKA
ALUMINIUM 31,8 (S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM)
PŘEDSTAVEC
ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM)
SEDLOVÁ KONZOLA
ALUMINIUM 27,2X350
ŘÍDÍTKA
FSA T-848
MADLA
FIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁY
BRAK
E-bike systém
MOTOR
NE
BATERIE
NE
DISPLEJ
NE
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Produkt zatím nemá žádné recenze.