Specialized Stumpjumper EVO Elite Alloy 2022
Nejlevnější nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Parametry produktu
Popis produktu
Aby bylo jasno, Stumpjumper EVO Alloy není "normální" trailové kolo. Je zkonstruováno tak, aby se na něm dalo drtit traily, prostě a jednoduše. Má zcela novou konstrukci, která je stejná jako u jeho karbonových bratříčků. To zahrnuje nastavitelný úhel hlavové trubky, 150 mm výkonnostně vyladěného zdvihu, velikosti kol S-Sizing a integraci úložného prostoru SWAT™ door. Také díky lehkému, ale odolnému rámu M5 Alloy budete moci sjíždět traily, o kterých jste si mysleli, že se jich bez plnohodnotného DH vybavení nedotknete.
Stumpjumper EVO Elite Alloy je vybaven spolehlivým 12rychlostním pohonem SRAM GX Eagle, 30mm širokými koly z lehké slitiny a odpružením Fox FLOAT Factory s RX tune.
Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod.
SPECIFIKACE:
- RÁM: M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
- OBJÍMKA: Alloy, 38.6mm
- SWAT: SWAT™ Door integration
- ZADNÍ TLUMIČ: FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
- VIDLICE: FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
- PŘEDSTAVEC: Deity, 35.0mm
- ŘÍDÍTKA: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
- OMOTÁVKA: Specialized Trail Grips
- SEDLO: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- SEDLOVKA: OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)
- PŘEDNÍ BRZDA: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- ZADNÍ BRZDA: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- PŘEHAZOVAČKA: SRAM GX Eagle, 12-speed
- ŘAZENÍ: SRAM GX, trigger, 12-speed
- KAZETA: Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
- ŘETĚZ: SRAM GX Eagle, 12-speed
- KLIKY: SRAM GX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- PŘEVODNÍKY: Alloy, 30T
- STŘED: SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
- RÁFKY: Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
- PŘEDNÍ NÁBOJ: Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
- ZADNÍ NÁBOJ: Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
- VÝPLET: DT Swiss Competition Race
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- ZADNÍ PLÁŠŤ: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- DUŠE: TUBES,STANDARD 48MM PV LOW LEAD 29x1.75/2.4, MAXXIS BRAND
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Produkt zatím nemá žádné recenze.