Popis produktu
Parametry produktu
Parametry produktu
Popis produktu
Mondraker Summum Pro Team - replika závodního stroje, který používá tým MS - MondrakerFactoryTeam (v poslední době například Morgane Charre - UCI mistryně světa, Innes Graham - MS Junior, Damien Spagnolo - 2. na Mistrovství světa, Markus Pekoll - vítěz IXS Evropského poháru, Andrew Doritt jeden z nejlěpších juniorů světa nebo Emmeline Ragot jedna z nejlepších žen Světového poháru, vítězka více závodů). Summumy také získali v posledních letech plno vítězství na Mistrovstvích republiky, v Českém DH poháru, Slovenském DH poháru a v 3DH cupu. Skutečně ostrý závodní stroj pro vítěze.
Konstruováno pomocí nejpokročilejších technologií - Zero Suspension System, Forward Geometry a Stealth alloy Structure.
SPECIFIKACE:
FRAME = rám; SIZES = velikosti, REAR SHOCK = tlumič; FORK = vidlice; HEAD = hlavové složení; STEM = představec; HANDLEBAR = řidítka; GRIPS = gripy;
SEATPOST = sedlovka; SADDLE = sedlo; FRONT BRAKE = přední brzda; REAR BRAKE = zadní brzda; LEVERS = páčky; RIMS = ráfky; SPOKES = špice/dráty;
FRONT HUB = přední náboj; REAR HUB = zadní náboj; TIRES = pneumatiky; CRANKSET = kliky; BOTTOM BRACKET = středové složení; PEDALS = pedály;
CHAIN = řetěz; FRONT DERRAILLEUR = přesmykač (vpředu); REAR DERRAILLEUR = měnič převodů (vzadu); SHIFTERS = řadící páčky; CASSETTE = kazeta;
WEIGHT = váha
FRAMESummum 27´5 Stealth Evo alloy Zero Suspension System FG 205mm
SIZESS / M / L
REAR SHOCKFox DHX RC2 Performance 222x70mm
FORKMarzocchi 380 R2C2 TI 200mm
HEADOnoff ZS internal 1-1/8”
STEMOnoff Stoic DH Integrated FG 20-30mm
HANDLEBARMondraker Summum Pro custom design 1” 780mm
GRIPSOnoff Paw Lock-on
SEATPOSTSDG I-Beam SP-751 31.6 300mm
SADDLESDG I-Beam I-Fly MS custom design
FRONT BRAKEFormula CR1 203mm
REAR BRAKEFormula CR1 203mm
LEVERSFormula CR1
RIMSDt Swiss F570 27´5 TLR
SPOKESCN Stainless Butted
FRONT HUBMDK Disc Pro DH 20mm
REAR HUBMDK Disc Pro DH 12x150mm
TIRESSchwalbe Magic Mary SuperGravity TL folding 27´5x2.35
CRANKSETTruvativ Hussefelt 1.0 165mm 36T
BOTTOM BRACKETTruvativ Howitzer XR 73mm
PEDALS/
CHAINSram PC-1031 10s
FRONT DERRAILLEURChainguide E.13 LG1
REAR DERRAILLEURSram X9 Type2 Short cage 10s
SHIFTERSSram Trigger X7 10s
CASSETTESram PG-1030 11-26T 10s
WEIGHT15.9 kg • k dispozici také samostatný rám (ve verzi Summum Pro Team)
Adjustable Geometry kit (sada adaptérů) umožňuje: • nastavit úhel hlavové trubky (0°, +/- 1°, +/-2°) • změnit délku zadní stavby (440, 445, 450, 455 mm) • úhel sedlové trubky • rozvor (sada je součástí balení modelu Summum Pro Team. Pro ostatní modely je možné ji objednat samostatně)
Technologie:
ZERO SYSTEM patří bezesporu mezi nejpokrokovější a nejvyváženější systémy odpružení kol. Za jeho zrodem stojí 3 z nejvýznamnějších odborníků současnoti: americký “suspension guru” Dave Weagle (autor patentů, které využívá mnoho výrobců kol: DW-link, DeltaS, Split Pivot), španělský inženýr César Rojo (vedoucí vývoje Mondrakeru, který pracoval pro KTM i Hondu) a dvounásobný světový šampión Fabien Barel. Prvotní vývoj a testování zabraly dva roky a po úspěchu na top modelech Mondraker je systém neustále vyvíjen a ‘programován’ pro všechny typy jízdy od DH po XC. Dnes jej nalezneme na všech odpružených řadách Mondrakeru. Moderní systém odpružení musí mít kromě pružení i plno dalších vlastností podstatných pro perfektní jízdu vyváženou ve všech směrech. ZERO (anglicky “nula”) má tlumič umístěn v přesně vypočtené optimalizované pozici mezi dvěma pákami systému, které spojují zadní pevný trojúhelník s rámem. To spolu s vyvážením dráhy a intenzity působení jednotlivých sil umožňuje dosáhnout výborné vlastnosti, které lze přesně vyladit pro konkrétní zaměření kola. Lze je shrnout do čtyř nul - ZERO :-)
ZERO POWER LOSS - NULOVÉ PROPRUŽOVÁNÍ Díky přesnému vybalancování působení síly šlapání a síly pružení, má Zero systém prakticky nulové propružování při šlapání a tedy maximální efektivitu přenosu síly.
ZERO PEDAL KICK - NULOVÉ PROPÍNÁNÍ ŘETĚZU Délka řetězu je v celé dráze pružení takřka stabilní a nedochází k žádnému nechtěnému tahu dozadu, který by mohl snížit efektivitu nebo narušit kadenci.
ZERO BRAKE INFLUENCE - NULOVÝ VLIV BRZD NA PRUŽENÍ Průběh a efektivia zadního pružení u Zero je naprosto nezávislá na brždění. Díky tomu nedochází k žádné změně charakteristiky pružení a nechtěnému pohybu.
ZERO BUMPS - NULOVÉ ZPĚTNÉ RÁZY Díky perfektnímu vyvážení působení jednotlivých sil a částí systému má Zero výbornou schopnost “samoabsorbce” zpětných rázů. Zero je kromě toho designováno, aby optimální výkon dosahovalo při minimálním SAG mezi 30-35%. -----------------------
STEALTH Stealth profilace a struktura trubek pro rámové sady Mondraker umožňuje postavit technologicky vyspělé, odolné a přitom velmi lehké rámy (například u sjezdového rámu Summum se podařilo dosáhnout takřka neuvěřitelných 3360 g). Ušlechtilá slitina Stealth technologie s variabilní tloušťkou stěn a takřka neomezenou možností modelace trubek umožňuje maximálně optimalizovat každou hranu a plochu rámu a tak dosahovat bezprecedentní torzní tuhosti a efektivity přenosu sil. V neposlední řadě rámům dávají také nezaměnitelný Mondraker vzhled. ----------------------- FORWARD GEOMETRY Nový pokrokový pohled na konstruci a odladění geometrie kola, který všeobecně zlepšuje vaši kontrolu nad kolem víc, než si dokážete představit. Již po krátkém seznámení je řízení stabilnější, citlivější, přesnější a v důsledku toho všeho je vaše jízda rychlejší.
- VÍCE JISTOTY V PRUDKÝCH KLESÁNÍCH Díky více předsunuté pozici přední osy je příznivější nájezdový úhel a těžiště. Natolik, že je pro jezdce skoro nemožné 'jít přes řidítka'
- VÍCE STABILITY VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH Delší rozvor kol poskytuje více stability a jistoty na všech typech terénu.
- PŘESNĚJŠÍ PŘÍMÉ ŘÍZENÍ Kratší představec s délkou kolem 10 mm poskytuje mnohem jemnější a přesnější ovládání. Kolo má mnohem rychlejší reakci na řízení a to navzdory delšímu rozvoru.
- VÍCE STABILITY VE STOUPÁNÍ Kontakt předního kola s terénem je preciznější díky větší vzdálenosti střed-přední osa. Tendence k zvedání předního kola je minimální i při prudkých výjezdech.
- VÍCE JISTOTY A STABILITY V TERÉNU Lepší rozložení váhy mezi předním a zadním kolem dává kolu obecně lepší záběr a zlepšuje i oporu v zatáčkách. Průchod těžším terénem je rychlejší.
---------------------
FRAME SIZE
S
M
L
A
Seat Tube Length 400mm 400mm 400mm
B
Top Tube Length 575mm 600mm 622mm
C
Bottom Bracket Drop 0mm 0mm 0mm
D
Bottom Bracket Height 350mm 350mm 350mm
E
Chainstay Length 445 - 460mm 445 - 460mm 445 - 460mm
F
Seat Tube Angle, Actual 65? 65? 65?
G
Seat Tube Angle, Effective 73.5? 73.5? 73.5?
H
Head Tube Angle 63? (+/-2?) 63? (+/-2?) 63? (+/-2?)
I
Fork Offset 52mm 52mm 52mm
J
Wheelbase 1200mm 1225mm 1250mm
K
Head Tube Length 112mm 112mm 122mm
L
Reach 397mm 422mm 442mm
M
Stack 597mm 597mm 606mm
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Produkt zatím nemá žádné recenze.