Kellys Soot 50 2022
Nejlevnější nabídky (7)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Rám KELLYS Gravel Concept - Aluminium alloy Disc, flat mount, tapered HT, internal routing, 12x142mm thru axle
Velikost rámu S / M / L
Vidlice KELLYS Carbon Disc - 1.5 tapered steerer, flat mount disc brake, 12x100mm thru axle
Tlumič –
Hlavové složení FSA 1.5 semi-integrated
Středové složení SHIMANO BB-RS500
Kliky SHIMANO GRX RX600-10 (46x30T) - length 172.5mm (S - M), 175mm (L)
Řazení SHIMANO GRX ST-RX400
Přesmykač SHIMANO GRX RX400 (braze on)
Přehazovačka SHIMANO GRX RX400 (direct mount)
Počet převodů 20
Kazeta SHIMANO CS-HG500-10 (11-34T)
Řetěz KMC X10 EL (110 links)
Brzdy SHIMANO GRX RX400 Hydraulic Disc
Brzdové kotouče 160mm front / 160mm rear
Brzdové páky SHIMANO GRX ST-RX400
Náboje NOVATEC Disc (32 holes)
Pevná osa Mr.control 12x100mm front / NOVATEC 12x142mm rear
Ráfky KELLYS Grind Disc 622x17 (32 holes / eyelets)
Pláště SCHWALBE Smart Sam Performance 42-622 (700x40C) ADDIX
Představec KLS Active Road - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 90mm (S), 100mm (M), 110mm (L)
Řídítka GravelBar - diam 31.8mm / width 400mm (S), 420mm (M), 440mm (L)
Gripy KLS bar tape
Sedlovka KLS Active Road - diam 30.9mm / length 350mm (S - M), 400mm (L)
Sedlo KLS SlipStream cr-mo rail
Pedály Nejsou součástí
Hmotnost 10,84 kg (M) _ _
Upozornění Výrobce si vyhrazuje právo na změnu specifikací, barev a dalších údajů a to způsobem, který považuje za vhodný a nezbytný pro výrobu modelů kol
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Jezdí dobře, jsem s kolem obecně spokojen, jen je potřeba si jej trochu upravit
- Největší slabinou je karbonová trubka krku vidlice, která u představce praská.
Kolo bych obecně doporučil, jen je potřeba s ním trochu opatrně zacházet.
Za dobrou cenu dostanete dobrý kousek. Jezdí se s ním hezky. Je potřeba ovšem počítat s nějakými investicemi navíc (u některých položek to platí pro většinu kol dané ceny).
Vyměnil jsem sedlo-u dodaného po 20km se mi znecitlivují sedací partie. Dále řidítka podle své postavy.
Počítejte s tím, že ráfky mají vnitřní š. jen 17mm, nemají úplně gravelovou šířku, ale v základu poslouží. Koupil jsem si ale jiné, širší a lehčí. Vidlice se otáčí v miskách, ložiska nejsou, takže časem počítejte s cca +1000Kč za lepší technologii a menší zanášení, kdy je potřeba místo nad předním kolem pravidelně čistit.
(!) Hlavním neduhem již po několik ročníků tohoto oblíbeného kola je krk vidlice. Pod utaženým představcem, umístěným nejvýše (na správný moment, ne více!) se vytváří praklinka v trubce. Je to v místě, kde se představec svírá. Při jízdě se ozývá pravidelné popraskávání a víte, že je něco špatně.
Výrobce mně celou vidlici vyměnil, ale prasklina se objevila opět. Je tedy potřeba mít představec níže pod alespoň jedním kroužkem, což už znamená nějaké omezení... Důvěra k vidlici tedy klesla a požitek z jízdy též.
Radil jsem se s ostatními cyklisty a stává se jim to také, nejsem tedy ojedinělý případ. Výrobce zřejmě o problému ví a řeší ho jen na úrovni reklamace.
Kromě těchto problému a investic do komponentů jsem ale s kolem spokojen, jezdí se s ním hezky.