Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v CYKLOCENTRUM
- kolo na cestu i do terénu
Parametry produktu
Popis produktu
Geometrie rámu
Veli- kost min výška max výška
S/T c-t s_t c_c
T/T h
T/T a
H/Tt
C/S
W/B
S/T ang.
H/T ang.
F/L
B/B reach stack
F/R hb stem crank 500 160 170 500 460 530 517 120 425 1020 74.5 70.5 404 378 548 70 68 520 168 178 520 480 545 530 140 425 1026 74 71 404 382 569 70 68 540 176 188 540 500 560 544 160 425 1037 73.5 71 404 386 587 69 68 560 186 195 560 520 580 562 180 425 1047 73 71.5 404 395 607 68 68 580 193 205 580 540 595 575 200 425 1051 72.5 72 404 397 628 68 68
Specifikace
Komponenta
Specifikace
MODEL
RONIN SL
SÉRIE
GRAVEL
VELIKOST 500, 520, 540, 560, 580 mm
RÁM triple butted chromoly REYNOLDS
TLUMIČ
PŘEDNÍ VIDLICE
AUTHOR dural 1.5" tapered
MOTOR
BATERIE
DISPLAY
HLAVOVÉ SLOŽENÍ
PRESTINE Integrated 1.5" tapered
PŘEVODNÍK
SHIMANO GRX 600 46-30 zubů 172.5 / 175 mm kliky
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
SHIMANO BBR60 BB unit
PŘESMYKAČ
SHIMANO GRX 810
MĚNIČ
SHIMANO GRX 810
ŘAZENÍ
SHIMANO GRX 600 (22)
VÍCEKOLEČKO
SHIMANO HG700-11 11-34 (11)
ŘETĚZ
KMC X11 EL
NÁBOJE
MAVIC Allroad Disc CL UST zapletená kola 20 děr 12 × 100 mm přední pevná osa 12 × 142 mm zadní pevná osa
BRZDY
SHIMANO GRX 400 kotoučové hydraulické (160 mm kotouče)
BRZDOVÉ PÁKY
SHIMANO GRX 600
PŘEDNÍ RÁFEK
MAVIC Allroad Disc CL UST zapletená kola 20 děr
ZADNÍ RÁFEK
PAPRSKY
MAVIC
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
PANARACER Gravel King SK Kevlar 700 × 38c
ZADNÍ PLÁŠŤ
PANARACER Gravel King SK Kevlar 700 × 38c
PEDÁLY
ŘÍDÍTKA
RITCHEY Road ErgoMax 420 / 440 / 460 mm
DRŽÁTKA / OMOTÁVKA
PŘEDSTAVEC
RITCHEY Comp 4-Axis
SEDLOVKA
RITCHEY Comp (27.2)
OBJÍMKA
AUTHOR (29.8)
PODSEDLOVÝ ŠROUB
SEDLO
AUTHOR Guru CR
POČET RYCHLOSTÍ 22
OMOTÁVKY
AUTHOR microfiber / gel
HMOTNOST (kg) 10,2 kg /54
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Lehké, krásné, kvalitní komponenty
- Pár detailů, viz shrnutí
Kolo vlastním 3 měsíce, nájezd 1600 km. Ocelový rám si zatím nemůžu vynachválit, je opravdu lehký, přiměřeně a příjemně pružný, elegantní, co se týče materiálu za mě (zatím) bez výtky. Hliník bych po této zkušenosti už nechtěl. Lakování vypadá solidně, trochu rzi (která je rizikem ocele) se zatím objevilo pouze u zadních montážních děr pro blatníky/nosič, ale tam to nemusí být problém lakování, možná jsem zde dával špatně blatníky (které pak šly do jiné díry:) a tím zde odstranil lak (ale to spíš hledám omluvu pro Author, nejsem si tím jistý). Tím, že používám celoblatníky nemohu hodnotit odolnost před odlétajícími kamínky apod. Geometrie je specificky "roninovská", takže kolo je krátké/kompaktní a při určitých situacích může docházet ke kontaktu špiček bot s předním kolem/blatníkem. Podobně batohy na nosiči (kolo obsahuje montážní otvory, velké plus!) je nutné mít posazené co nejvíce dozadu, aby vám o ně neškrtaly paty. Takže doporučuji nejdřív ověřit prakticky možnosti zvoleného stojanu a batohů, co s nimi jde na roninovi dělat, abyste pak nelitovali, resp. nemohli je používat. Ale třeba batohy vůbec neřešíte, takže žádný problém;) Nakonec ale pro mě (výška 188, velikost bod 46, volba velikosti 56) vše vyřešeno a představuje při používání pouze minimální problém - není to o tom, že při každém zatočení vám štrejchne noha o kolo... Kratší stavba je pak vyvážená velmi zajímavou "mrštností" v provozu, terénu atd. Co se týče komponentů, vše je minimálně papírově TOP (v dané cenové kategorii), takže asi nelze chtít víc - přehazovačka, brzdy, kola Mavic, výborné Panaracer pláště. Za mě je určité zklamání přední 2x přesmykač GRX, který je hodně úzký a vyžaduje časté ladění, aby o něho neškrtal řetěz při jízdě. Určitá drobná výtka za mě také k řídítkům Ritchey, které vypadají zajímavě, ale jejich zvlnění a tvar je méně praktický na uchycení příslušenství (světlo, držák na mobil atd.), abyste ho mohly mít rovně. V tomto bude rovný střed řídítek (jako u klasického Ronina) asi méně pohledný, ale ve výsledku lepší. Poslední výtka směřuje ke kvalitě montáže (nikoli materiálu) omotávky. Zde podle mě továrna Authoru zbytečně šetří a dělá příliš malý "překryv" - postupně se omotávka na beranech "sesunula", odhalila kov. Řešil jsem vlastním přemotáním... Nic strašného, ale na to, že se Author za svoje kola nebojí říct relativně vyšší ceny (v poměru cena/výkon), tak by těch pár centimetrů omotávky pro hustší omotání nemusel škudlit, je to takový nehezký znak...něčeho. Každopádně shrnuto a podtrženo, koupi nelituji, jsem naopak nadšený, nerozhodl bych se po 3 měsících jinak, navíc jsem si vyjednal i v sezóně slevu, která se na něm objevila teď... Mohlo by být levnější, ale holt je to v takové konfiguraci a oceli na českém trhu unikát. A oproti standardnímu levnějšímu Roninovi je prostě o něco málo dál, to už je pak spotřebitelská volba na každém, co chce.
, zakoupeno v CYKLOCENTRUM
- kolo na cestu i do terénu