Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Superior XP 929 CRB 29" s novým lehkým přepracovaným karbonovým rámem a výbavou Shimano SLX/Deore.Lehké kolo do každého terénu z benefity top modelů.
MODEL
XP 929 CRB
VELIKOST 29": 17.5"(M);19"(L);21"(XL)
RÁM
Carbon MTB Race CRB
VIDLICE
Rock Shox 30 Gold TK Tapered, PopLoc remote LO (systém pružení//tlumení)
Solo Air/TurnKey (zdvih) 100mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ
HLAVOVÉ SLOŽENÍ
FSA No.42/48 ACB
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
PF BB30 Adapter
PŘEDSTAVEC
ONE Race 31.8 mm
ŘIDÍTKA
ONE Race 31.8mm flat; back swept 10°
SEDLOVKA
ONE Race 31.6/400mm
GRIPY
ONE MTB Lock-On Ultralight Foamgrip
SEDLO
Fi'zi:k Nisene MG
BRZDOVÉ PÁKY
Shimano BR-M395
BRZDY (přední/zadní)
Shimano BR-M395 hydraulic disc brake 180/160mm
ŘADÍCÍ PÁKY
Shimano Deore Rapid Fire Plus 2x10
PŘEDNÍ MĚNIČ
Shimano Deore E-type
ZADNÍ MĚNIČ
Shimano SLX GS Shadow
KLIKY S PŘEVODNÍKY
Shimano FC-M625 Hollowtech II 38/24T
VOLNOBĚŽKA/KAZETA
Shimano HG50-10 11-36T
ŘETĚZ
FSA CN-910 Drive Link
PŘEDNÍ NÁBOJ
ONE Race Ultralight QR
ZADNÍ NÁBOJ
ONE Race Ultralight, 6 Pawl 12x142mm
RÁFKY
Weinmann U28 Disc Race 28H
VÝPLET
Sapim Race/Sprint
PLÁŠTĚ
Schwalbe Thunder Burt Performance 29x2.1"
POČET RYCHLOSTÍ 20
PEDÁLY
Váha 11,00
Kola posíláme seřízená: - vybalíme a zkontrolujeme stav kola - kolo sestavíme - dofoukneme a zkontrolujeme tlak v pneumatikách - kontrola a docentrování kol - seřízení brzd - seřízení řazení - kontrola funkčnosti všech prvků - kolo zabalíme -
Seřízení, servis a doprava kola po Brně a okolí zdarma. !!! Nebojte si napsat o lepší cenu, dáme Vám ji. [email protected] !!!
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Nejlepší poměr cena/výkon na trhu.
- Výborná závodní geometrie rámu a dobré vyvážení komponent.
- Velmi pohodlné sedlo.
- Tuhost rámu i kol.
- Komponenty Shimano.
- Přední 180mm kotouč se na 29-ti palcovém kole využije.
- Po 1000 najetých kilometrů byla nutná výměna řetězu.
- Osobně nevyhovující tvarované pěnové gripy.
- Těžší kola a pláště Schwale Racing Ralph nejsou příliš universální.
- Rachtání lanek, které jsou vedené vnitřkem.
Kolo jsem si koupil kvůli dobré ceně, české značce a závodní geometrii. Před tím jsem odzkoušel mnoho jiných značek a toto kolo mi sedlo nejlépe. Navíc s vidinou odlehčení se nevyplatilo kupovat dražší verzi. Po koupi jsem vyměnil řidítka a vcelku těžkou sedlovku za čínský karbon a jsem s nimi spokojen. Posléze jsem vyměnil ráfky za lehčí přičemž jsem nechal původní kvalitní výplet a lehké náboje. Tím jsem se dostal o 1 kilo váhy dolů za relativně malou investici.
Vítal jsem komponenty Shimano, se Sramem nemám dobré zkušenosti především s brzdami, které vyžadují větší servis.
Po velkém servise byla nutná výměna řetězu, který vydržel cca 1000 Km. Při provozu byl relativně hlučný. Hlavové složení i středy v naprostém pořádku. Jezdím za každého počasí, letos jsem stihl i pár závodů a vše drží, nikde žádná vůle.
Pro závodní účely by se hodila kazeta s menším počtem zubů na největším pastorku, 36 je zbytečně moc. Přehazovačka není žádný rychlík, kratší vodítko by bylo lepší, ale je to vše jen spotřební zboží, které se po pár tisících kilometrech stejně vymění.- vypadá hezky
- nekvalitní a neutesněné středové složení
- nekvalitní a neutesněné hlavové složení
- zatékání do ložisek
- špatně tlumí vidlice
- plastové ovládání odskoku vidlice
- tvrdé sedlo
- rychle se opotřebí kazeta tak i talíře
- gripy
- nekvalitní výplet
- celkově hlučný projev kola
Myslel jsem si, že za 32 tisíc si kupuju českou kvalitu. Bohužel toto kolo je tzv. módní kolo což znamená že hezky vypadá ale není určené k ježdení. K tomuto názoru jsem došel po necelém roce užívání a cca 2 tis km naježděných. Začalo to vůlí ve středové ose projevující se i cvakáním po necelých 1500km - příčinou byly vyrezlá ložiska (ne opotřebená) dle vyjádření výrobce a pokusu o reklamaci mi napsali, že zatékání do ložisek je zcela normální jev a při každém styku kola s vlhkostí se musí kompletně rozebrat a namazat, i když v návodu píší, že střed je nerozebírtatelný, zapozdřený a bezúdržbový. Ložiska museli být vyměněny opět po ani ne 100km ... prý je to normální pokud se prý ložiska dostanou do vlhka, nyní po dalších 300km opět vůle v ložiscích a nepříjemné cvakání při šlapání- po rozdělání jsem zjistil, že prostor mezi ložisky je plný vody aniž bych kolo umýval tlakovou vodou. Zkusil jsem rozebrat i hlavové složení a jak jsem zjistil ložiska jsou taky orezlá a plná písku z důvodů, že hlavové složení nemá žádnou prachovku nebo těsnění a všechen bordel kterým projedete se dostane dovnitř. Po 2 tis km mají gripy opotřebené vroubkování a ozubená kolečka na pastorku jsou opotřebená ač jsem řetěz měnil už podruhé. Kolega má úplně stejné kolo a přibližně stejně najeto a musel měnit taliřová ozubená kola, ulomilo se mu plastové ovládání odskoku vidlice a špice ve křížení vydřely takové žlábky, že praskání špic je slyšet na několik desítek metrů. Vidlice je podprůměrná v této cenové kategorii kola. Po přečtení už asi chápete proč si myslím,že kolo není určené k ježdění, ale jen k vystavování. Nekvalitní materiál a zpracování a přístup výrobce k reklamacím mě nutí Vám toto kolo a značku nedoporučit. NEUDĚLEJTE CHYBU JAKO JSEM UDĚLAL JÁ.( model 2015 se liší od 2014 jen v barevném provedení)