Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Když se výkon snoubí s komfortem a ještě navíc jízdní kolo i dobře vypadá, je to splněný sen kteréhokoliv cyklisty. Celoodpružené horské kolo ORC osloví všechny bikery, kteří mají rádi svižnou jízdu přírodou, občas si zkusí i nějaký těžký maratón na horských kolech a zároveň si chtějí užít pohodlí a při jízdě na kole netrpět.
Model horského kola ORC patří mezi tři naše celoodpružená horská kola, která mají karbonový rám SXC High-Modulus Carbon monocoque. Ten disponuje výbornou tuhostí a pevností, takže při šlapání ani kousek energie nepřijde vniveč. Díky 110 mm zdvihu zadní stavby, zadnímu tlumiči Rock Shox Monarch a odpružené vidlici Rock Shox SID RLT si navíc naplno užijete i technické úseky, singletraily nebo rychlé sjezdy. Obě jednotky odpružení můžete jednoduše uzamknout a užít si tak svižné jízdy bez omezení nepříjemným „propružováním" i po zpevněné cestě nebo cyklostezce.
Celoodpružené horské kolo ORC je vybaveno komponenty Shimano XT s 30 převody, hydraulickými kotoučovými brzdami Shimano Deore a spolehlivými zapletenými koly Mavic Crossride CL. Rozhodně se tedy s tímto fullem nemusíte bát plánovat těžké trasy nebo závody.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
- rám: KELLYS SXC High-Modulus Carbon monocoque / 110mm rear travel
- velikost rámu: 450mm (17.5") / 490mm (19.5") / 530mm (21")
- vidlice: ROCK SHOX SID RLT, 100mm, Solo Air / Motion Control DNA / PushLoc Remote Lockout
- hlav.složení: KLS Master integrated
- kliky: SHIMANO Deore XT M780 Hollowtech II (42x32x24)
- řazení: SHIMANO SLX (13) SL-M670-10 Rapidfire Plus
- přesmykač: SHIMANO Deore XT M781 (34.9mm)
- měnič: SHIMANO Deore XT M780
- počet převodů: 30
- kazetové pastorky: SHIMANO SLX CS-HG81-10 (11-34)
- řetěz: SHIMANO CN-HG74 (108 links)
- brzdy: SHIMANO Deore M596 Hydraulic Disc
- brzdové kotouče: 180mm front / 160mm rear
- brzdové páky: SHIMANO Deore M596
- zapletená kola: MAVIC Crossride CL
- pláště: SCHWALBE Rocket Ron Performance 54-559 (26x2.10) folding
- představec: KLS Race (diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 7°)
- řídítka: KLS Race RiseBar (31.8mm)
- rukojete: KELLYS LockOn gel
- sedlovka: KLS Race (diam 31.6mm)
- sedlo: fi´zi:k Nisene Mg
- pedály: SHIMANO M520 SPD
- zadní tlumič: ROCK SHOX Monarch RL, Solo Air / Lockout (165mm)
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- - až nečekaná obratnost kola a jeho schopnost jít z náklonu do náklonu
- - perfektní účinost brzd, hlavně díky přednímu 180mm kotouči
- - vyhovuje mi ovládání brzd jen jedním prstem
- - pohodlný posaz s těžištěm spíš vzadu
- - pohodlná jízda po hrbolaté cestě třeba přes kořeny bez nutnosti jít do pedálů
- - jisté vedení v přiměřeně náročných sjezdech
- - chování vidlice (i zadního tlumiče) na větších nerovnostech
- - pocitově lehčí než naměřených 12,1kg
- - jemné odstupňování převodů
- - horší ergonomie řadících páček (spíše individuální záležitost)
- - menší citlivost vidlice na menší nerovnosti
Když mi na "starém" kole prasknul rám, dostal jsem se přes několik variant oprav až k výběru celého nového kola. Nejdřív je třeba ujasnit si, co člověk chce a co nechce, kde bude jezdit a jak. Já jsem chtěl celopéro hlavně kvůli pohodlí na mých popojížďkách typickými XC trasami a u 26" kol jsem zůstal jednak kvůli penězům (mám tři sady plášťů, které přezouvám podle toho kam jedu) a jednak kvůli tomu, že nezávodím a mám radši obratnější kolo. Také se 26" více proporčně hodí k mým 172cm výšky. Vyšší nároky jsem měl i na vidlici (jsem rozmazlený z původního kola), brzdy a řazení.
Kolo bych doporučil někomu, kdo už ví, co chce, ví, že o kolo je třeba se i starat a ocení a využije styl jízdy, který kolo umožňuje a chce kvalitní komponenty, kterými je kolo osazeno