Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Hmotnost 10,4 kg
Ročník 2014
Rám
UD Carbon High Modulus, Advanced Multiforming Technology, 4-Link System
Vidlice
Rock Shox SID XX
Zdvih vidlice (mm) 100
Tlumič
Rock Shox Monarch e.i electronic intelligence
Zdvih rámu (mm) 100
Brzdy
Magura MT 8, hydraulic disc brake, 180mm Disc
Řazení
Sram XX1 Trigger
Přehazovačka
Sram XX1 Carbon, 11-speed
Počet rychlostí 11
Kliky
Sram XX1, 32 Teeth
Středové složení
Sram PressFit
Kazeta
Sram XX1, 10-42, 11-speed
Řetěz
Sram XX1
Zapletená kola
Bike Ahead Composite ac-29 biturbo Clincher, front15mm axle,rear142/12mm axle
Pláště
Schwalbe Racing Ralph EVO, foldable, 29x2,25
Řídítka
Haibike Ergo-Flatbar Carbon, 700mm
Představec
Haibike Alu, superlight, oversize
Hlavové složení
FSA SX-Pro, A-Head, semi-integrated, 1 1/8" - 1 1/2"
Sedlovka
Haibike Flex-Post 31,6mm
Sedlo
Tune Komm Vor
Pedály nejsou součástí
Barva černá, bílá, modrá lesk.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Jsem autorem 1. recenze
- Jsem autorem 1. recenze
S nájezdem kolem 2 000km se přidaly další problémy: zatuhlé nefunkční zamykání přední vidlice, které je nutno poslat do jediného autorizovaného servisu Roxk Shox, který je oprávněn uznat reklamaci a aby toho nebylo málo přestalo fungovat řazení na přesmyku směrem dolů. Nahoru zatím funguje.
Sečteno a podtrženo je pro mně Haibike za stále doporučovanou cenu kolem 90 000Kč obrovským zklamáním. Tolik problémů jsem neměl na žádném kole, které jsem vlastnil nebo skládal. Bylo jich kolem 15.
Dokonce podezřívám Haibike, že kola snad lepí z komponentů II. jakosti, protože taková série neustálých problémů, které s kolem mám, mně k jiné uvaze nevede. Je pro mně docela rizikem s tím kolem někam jet, když člověk neví, co jej zase potká, co se zase vysype. Jednou čepy, podruhé řazení přesmyku ... Jsem normální uživatel, ne závodník.
Nemohu už dát doporučení a radím se kolům od Haibike vyhnout. I když se jedná o komponenty.
Reklamaci řazení i vidlice budu řešit s prodejcem.- + váha je skutečně 10.4kg bez pedálů
- + systém tlumení Rock Shox Monarch e.i electronic intelligence
- + computer pro e.i. systém v ceně
- + na karbonové kolo s touto výbavou velice dobrá cena (44 990Kč)
- Tak toho bude více:
- - chrastění kablíků vedených v rámů pro e.i. systém bez jakékoliv fixace. To chrastění je velmi velmi obtěžující. Obzvláště u kola s doporučenou MOC kolem 100 000Kč
- - neseřízený rozsah přesmykače, nešlo použít 2 nejrychlejší převody
- - zadní čepy tlumení se samovolně povolovaly po pár desítkách km a vzhledem k tomu, že mají hlavu pro Torx 25 s dírou, tak je i dotažení na cestě pro nepřipravené dost velký problém
- - i když jsem kolo nikdy nepoložil, byla ohnutá patka přehazovačky a řazení nechodilo na 100%
- - příliš dotažená korunka přední vidlice, což mělo za následek občasnou nemožnost zamykání přední vidlice a musel jsem ji zamykat ručně
- - umístění computeru e.i. systému je možné pouze na vyhrazeném místě na představci. Ne každému toto místo vyhovuje, navíc držák je docela krátký a musím dost zaklánět hlavu pod sebe, abych na display viděl
- - bovdeny pro přesmyk a přehazovačku vedou rámem, vedení kapaliny k zadní brzdě ale vede po rámové trubce. Škoda, designu to neprospívá.
- - na Made in Germany příliš mnoho problémů
- - u velikosti rámu se do košíku na rámu vleze pohodlně pouze 0,6l lahev. Větší 0.75l jen některé podle tvaru a buď mohou odřít polepy na baterce nebo na tlumiči, samozřejmostí je polepit ochrannou páskou i spodní rámovou trubku
Jako hobík jsem velmi příijemně překvapen z funkce e.i. systému. Funguje tam kde má a jak má, samozřejmě v extrémních situacích je potřeba zvolit trvalé odemknutí nebo zamčení. Ale i automatika si v 90% situací poradí.
Myslím, že do pár let to bude mít mnoho kol.
Jsem naopak zklamán z těch mnoha drobností a neseřízení. Složil jsem více kol z krabic od různých výrobců, ale s tímto bylo zdaleka nejvíce práce.
Teprve po 1000km jsem schopen na kolo bezstarostně sednout poté, co jsem čepy musel na zavítech zalepit barvou Loctite a hlavně poté, co se mi podařilo doslova puntíčkářskou prací vyplnit rámové trubky molitanem tak, aby v něm vedené kablíky šíleně otravně nechrastily při sebemenší nerovnosti. To bylo největší zklamání, že tuto věc výrobce nemá nijak řešenou.
Přesto ale celková spokojenost a po doladění bych neměnil.