Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
GT VERB 27,5 EXPERT
Ať se již perete s nejlepšími na trati světového poháru v Novém Městě na Moravě, hledáte své limity na MTB Trilogy, nebo jen soutěžíte se svými kamarády z vašeho bikeshopu, plně odpružené XC stroje GT jsou nástrojem, která vám v tomto snažení bude nanejvýš nápomocen. Lehké, rychlé a dostatečně komfortní i pro dlouhé jízdy a etapáky. Tato kola nabízí vše co potřebujete a vlastně ještě něco navíc.
Špičkové výkony za přijatelnou cenu. GT Verb je kolem, které bude na vašich lokálních trailech stejně schopné a výkonné jako jeho větší bratři, přitom ale nezpůsobí vítr ve vaší peněžence. Verb přináší zadní zavěšení Independent Drivetrain a progresivní geometrii, díky čemuž je jistý a spolehlivý, navíc právě tato kombinace znamená hravost a sílu pod vašimi rukami, díky čemuž můžete lokální kopce proměnit ve své hřiště.
- KLÍČOVÉ PRVKY
- 120 mm zdvihu: Perfektní poměr hodnoty zdvihu pro hladký krok na terénních překážkách a vysokou efektivitu ve výjezdech.
- Progresivní geometrie: Geometrie, která je agresivnější než u většiny konkurence dané kategorie s cílem dosáhnout lepší kontroly a jistoty vedení zejména ve sjezdech, aniž by byla dotčena pozice těla vhodná pro výjezdy.
- Independent Drivetrain: Prověřený, odolný a snadno nastavitelný systém odpružení. Přináší nejvyšší úroveň efektivity šlapání v kategorii trailbiků.
PARAMETRY:
VELIKOSTI
S, M, L, XL
BARVY black/green
RÁM 6061-T6 Aluminum Frame, 120mm Travel Independent Drivetrain® w/Forged Linkage, Pivots, 1 1/8" -1 1/2" Integrated Head Tube, and 135mm QR Dropouts
VIDLICE
Rock Shox Recon Silver TK Coil 27.5" w/120mm Travel, w/Turn Key Lockout, QR Droupout, Coil Spring, Disc Only Lower, W/ Tapered Alloy Steerer
TLUMIČ
X-Fusion 02 PRO RL, 6.5"x1.5" Air Shock, w/ Rebound Adjust & Lockout
KLIKY
Shimano Deore, FC-M617,38/24T
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
Shimano
PEDÁLY
GT Slim Line Flat Pedal, Cast Alloy
PŘESMYKAČ
Shimano Deore, FD-M618
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Deore Shadow Plus, RD-M615-GS
ŘAZENÍ
Shimano Deore SL-M610
KAZETA
Shimano CS-HG50-10, 11-36T, 10-Speed
ŘETĚZ
KMC X10
RÁFKY
WTB STP i23, Tubeless Compatible, 32H
PLÁŠTĚ (F/R) Maxxis Ardent 27.5x2.25", wire bead
NÁBOJE
All Terra Alloy Cassette Disc, W/ Quick Release, Center Lock
DRÁTY 14G Stainless
BRZDY
Shimano BR-M445, Hydraulic Disc, W/ 180mm Rotor SM-RT30
BRZDOVÉ PÁKY
Shimano Hydraulic Disc Brake Lever
ŘIDÍTKA
All Terra Riser, Butted, 740mm Width, 15mm Rise, 31.8mm Clamp
PŘEDSTAVEC
All Terra 1 1/8" Threadless, 3D Forged, 4-Bolt W/ CNC Face Plate, 6° Rise, 31.8mm Clamp, 60mm
GRIPY
GT Statement
HLAVOVÉ SLOŽENÍ
Orbit C-40-B
SEDLO
WTB Silverado Sport
SEDLOVKA
All Terra Alloy Micro-Adjust, 31.6mm *
Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
SPRÁVNÁ VELIKOST KOL
Velikost kol 29” byla poslední velikou revolucí (a my s ní plně souhlasíme), která nalezla cestu, jak lépe překonávat překážky a zvýšit rychlost. Problém, který jsme ale chtěli překonat použitím 27,5” kol, je, že 29ky bývají na trailu často nemotorné a těžko manévrovatelné. Chtěli jsme použít kola, která překonají veškeré překážky v cestě, ale stále nabídnou výborné řízení a schopnosti při brzdění, podobně jako na 26” kolech. Rozměr 27,5” tyto nároky splnil. Kombinuje v sobě to dobré z obou. Jízdu nejen se spoustou zábavy, ale také očekávanou experty.
INDEPENDENT DRIVETRAIN.
Odpružení dělá svoji práci. Nic víc, nic míň. Protože působí nezávisle na pohonu, může se soustředit pouze na to, na co má – plynulejší, rychlejší jízdu –, aniž by dělalo kompromisy při šlapání. Jak je to možné? Pohyb zadního kola je totiž zcela oddělen od pohonu kola, a díky tomu může sledovat směr sil od nárazů.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- kolo ma technicky velice propracovany a hlavne funkcni design
- vynikajici jizdni vlastnosti pres koreny, po lesnich stezkach i pres kameny, neskutecne - co to kolo pobere!!!
- excelentni na trailech pro horska kola (napr. Singltrek pod Smrkem)
- v terenu si necha prekvapive hodne libit a odpousti mensi chyby jezdce
- jede o mnoho lepe, nez vypada
- snadny servis a udrzba pouze s tremi nastroji!!!!
- unifikovana loziska v zadni stavbe, vsechna jsou stejna jako to v riditkach, to jsem jeste nevidel...
- system odpruzeni i-drive neni sexy, ale funckcni a lety provereny ze sjezdovych specialu (Sanction, Fury)
- Fusion zadni vidlice je vyborna, na strankach vyrobce je formular pro urceni tlaku vzduchu a funguje to s nim o poznani lepe!
- Rafky jsou pripravene pro bezdusovy provoz
- Shimano brzdy maji cenove dostupne desky a 180mm brzdny kotouc je pro toto kolo akorat
- prvni vymena pichle duse byla velice narocna a v terenu se nepodarila, musel jsem s tim do servisu a tam jsme to rvali z rafku sverakem
- predni vidlice mohla byt lepsi, se vzduchem - napr. REBA, tato ma jen pruzinu... eh
- seriove dodavane duse vydrzely v jizerkach dva tydny a velice obtizne se menily, rafky jsou pritom bezdusove...
- Kolo mohlo byt o cca 2kg lehci, za ty penize proste nic lepsiho neni
- na silnici to neni na prilis rychlou jizdu, ale kdo jezdi prumernou rychlosti pres 30kmh na horskem kole?
- brzdy potrebovaly az dost km na to, aby si takzvane sedly
Dlouho jsem heldal celoodpruzene kolo pod 40 tis. Kc a mnoho jich na ruznych akcich vyzkousel. GT VERB Expert je prezentovane jako kolo pro "full" zacatecniky, ale neni to tak. Spis jde o ochrannou politiku GT, jinak by drazsi modely moc neprodavali. V jizdnich vlastnostech GT za 40 a GT za 60 byl minimalni rozdil - tyka se bezne trailove jizdy kolem 60kmh. V extremnich podminkach a velkych rychlostech nedokazu posoudit - neumim tak jezdit :))
Bolesti drazsich kol je drahy servis, skakani pres kameny a koreny v blate a pisku proste znamena servis (cisteni / mazani) kazdych cca 30 hodin takoveto jizdy a v tom GT VERB exceluje - tam je videt pokrocilost designu technicke stranky kola, kdy loziska jsou vymenitelna rukou, na vse staci par beznych klicu a da se to udelat behem nekolika desitek minut. U jinych znacek nemozne - ale to je moje zkusenost. Zkousel jsem Author, haibike, Specialized, Trek. Pred tim jsem mel hardtail 26" a uz bych ho zpet nechtel, ackoliv byl o vice nez 3kg lehci.
To, ze je pouzit jeden typ standardnich lozisek na celem kole je technicka lahudka. Ujel jsem na nem cca 750km za prvni polovinu letosni sezony a dekuji si za tuto volbu - hodne muziky za malo penez! :)
Nejsem super pilot, takhle to jezdi> https://youtu.be/T7wnIyfhZyE- Zpracování rámu, komponenty a hlavně cena
- tlumič - není nic moc.
Kolo jsem si pořídil hlavně na blbnutí v lese a na singlterk. Musím uznat, že za ty prachy je to perfektní kup. Výbava je dostačující. Kolo parádně pobírá jak malé tak velké nerovnosti. Je neskutečně hravé a ovladatelné. Pružení funguje skvěle. Zvažoval jsem mezi 29'' a 27,5'' nakonec jsem rád, že jsem zvolil právě toto kolo. Na delší cesty po silnici nebo polních cestách bych ho ale moc nedoporučoval. Je to opravdu spíš do lesa. Tam vám ale přinese neskutečné množství zábavy :)