Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
29er kolo Apache Hawk A5 BOSCH , 2013
S tímto top modelem elektrokola pro vás nebude žádné stoupání prekážkou a doopravdy si užijete novou dimenzi cyklistiky. Díky propracované pohonné jednotce BOSCH a 29“ velikost kol je toto elektrokolo ideální i pro nárocnou cyklistiku v horských terénech. Na jedno nabití navíc mužete ujet až 100 km.
Motor: BOSCH 36V / 250W ve šlapacím středu, verze 2013
Baterie
36V / 8Ah Li-Ion, v rámu
Ovládací panel
LCD
Nabíječka
240V/36V/2A
Rám Alloy 6061
Vidlice SR XCM V3 RL 29“ 100mm Black Matt
Převodník Miranda Beta-O 42T Al
Střed. Osa Cartridge
Řazení Shimano Alivio SL-M430 1x9
Měnič Shimano Deore RD-M592-SGS
Kazeta Shimano HG 20 11-34/9
Řetěz Shimano HG-53
Brzdy Shimano BR-M445+BL-M446 180mm
Přední náboj Shimano HB-M66
Zadní náboj Shimano FH-M66
Ráfky Remerx RDX 7320 Disc 622x18
Pneu Impac Outpac 29x2,10
Pedály VP-197 Alloy
Řidítka Ritchey OE 31,8mm 670mm, Rise 20mm
Madla Apache VLG 1034 D2
Představec Ritchey OE 31,8mm
Hlavové sl . Ritchey OE press fit Integreated
Sedlovka Ritchey OE 31,6mm + QR
Sedlo Legend -3257
Hmotnost: 18,9 kg
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Perfektní provedení,pohodlné ovládání,rychlé dobíjení
- Pěkný design
- Robustní provedení
- Moderní matná černá barva
- Váha 18,9 kg vypadá sice děsivě,ale na elektrokolo je nízkáx
- Přehledný computer
- Nemožnost dobíjení bez vyndání baterie
- Průměrný dojezd pouhých 55 km!
Elektrokolo jsem potřeboval,protože jsem krátce po infarktu a mám si hlídat tep max do 120 a s motůrkem vůbec neřeším kopce,prudký kopec jedu jako malý kopec.
Celkově jsem s kolem velmi spokojen,jenom škoda,že výrobce dodává kolo pouze s nejslabší baterií. Radši jsem dokoupil tu největší trojuhelníkovou brašnu pod rám kam se vejde dost objemná nabíječka,taky je nutné koupit šikovnej držák na flaśku na řídítka a pořádnej zámek,mám Abus asi za 1300, sice váží kilo,ale je nutnej.
Pokud jste plátci DPH,tak je cena už přijatelná a na prodejně se dá ještě cena doladit.
Škoda jenom toho dojezdu,většinou prodejci uvádějí 100 km,někteří borci i 145!
Kolo má celkem 4 režimy:Eco,Tour,Sport,Turbo.
Jezdím tak na půl na eco a tour,sport dávám do velkejch kopců,když mi letí tep nahoru a dojedu těch 50-55 km.
Naposledy jsem ujel 30km a vybil cca 50% a to jsem jel hodně na Eco a to vážím 80 kg,příště bych volil určitě silnější baterii,zřejmě to už na příští rok půjde,ale dá se v každé hospůdce dobít,myslím,že by hodina měla stačit na skoro 20 kiláků.
Taky bych určitě doporučil kupovat kolo na prodejně a domluvit se na ceně jako na netu.